משקפת מציאות מדומה יד 2

מחירי משקפת מציאות מדומה ומה חשוב לדעת שקונים משומש

1. מחירי משקפת מציאות מדומה חדשים
2. למה לשים לב שקונים משקפת מציאות מדומה יד 2

ערכות ה VR התחילו כסיפור לא זול בכלל! חוויית פרימיום לגיימרים ולחובבים של התחום.
המשקפת הראשונה של אוקולוס עלתה כ 900$!! לערכה המלאה, אך עם ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות והכניסה החזקה של פייסבוק לתחום (לצד חברות מתחרות נוספות) הובילו לירידת מחירים חדה בדורות הבאים.

כיום, המשקפת Oculus quest 2 נחשבת למשקפת הכי זולה בשוק בעלות התחלתית של 299$ בלבד לגרסה עם 64ג”ב זכרון (כ400$ כולל מיסים ומשלוח – לקנייה)
או 399$ לגרסה עם 256ג”ב זכרון (כ500$ כולל מיסים ומשלוח – לקנייה )

oculus quest vr headest

כשלוקחים בחשבון את העלות של משקפת כזו (שהינה יותר איכותית ממשקפות ישנות יותר\חברות מתחרות), ההמלצה הראשונה דיי ברורה – אין מה לקנות משקפת יד 2, בכלל! כנסו לאחד הקישורים לעיל והזמינו את הדגם המתאים לכם. תקבלו מכשיר חדש ובאחריות (תחת תקנון האחריות של אמאזון).

במידה ואתם מעוניינים בעזרה ותמיכה בהזמנה מאמאזון אנו ב LoginVR מציעים שירותי הדרכה טלפוניים למשתמש המתחיל.
מוזמנים ליצור קשר

נניח אבל שבכל זאת ידכם אינה משגת עלות של משקפת מציאות מדומה חדשה ואתם מחפשים משקפת שתהיה זמינה באופן מיידי או מעניין אתכם דגם ספציפי שכבר לא נמכר יותר. יש לשים לב כי במרבית המקרים המחיר יהיה יקר יותר ממכשיר חדש ובאזור ה2000 שקלים לדגם הבסיסי ו2500 שקלים לדגם בנפח 256GB, היתרון הוא שמדובר בזמינות מיידית, החסרון הוא כמובן, מימוש אחריות במידת הצורך והעובדה כי כבר לא מדובר במכשיר חדש אלה כזה שכבר נפתח ושומש לכל הפחות מספר פעמים לפני המכירה.

כמה דגשים לשים לב אליהם ברכישת משקפת מציאות מדומה יד 2:

  1. מחיר, למעט דגמי פרימיום שעדיין נמכרים היום, כלל המשקפות שיצאו בשנים האחרונות והגיעו לסוף חיי המדף איבדו את ערכן משמעותית. לדוגמה אותה משקפת ראשונה מבית אוקולוס שעלתה 900$, ניתן למצוא בשוק היד 2 ב600-900₪.
  2. בדקו מה מגיע יחד עם המשקפת, כבלים, מתאמים, לא תרצו לקנות משקפת ולאחר מכן לגלות ששכחתם משהו.נסו, במידת האפשר לרכוש את המשקפת ישירות מהמוכר ולראות שהיא עובדת לפני הרכישה
  3. בידקו מצב אסתטי של המשקפת, כתמים, לכלוך, שברים, שריטות ועוד.
  4. בידקו היטב את העדשות, שאין עליהן שריטות. זכרו שהעדשות הן כמו זכוכית מגדלת וכל שריטה הכי קטנה תורגש על המסך לאחר מכן.
  5. בדקו אילו תוספות מגיעות עם המשקפת – לא סוד ששוק האקססוריז לVR רחב, ולא מעט פעמים יש תוספות נוחות למכשירים.

לא להתבייש לדבר עם המוכר בנוגע למחיר במידה והוא נראה לכם גבוה מידי, כפי שהוסבר לעיל, המשקפות איבדו חלק ניכר מהערך שלהן ולצערנו לא מעט מוכרים מנסים לנצל את החוסר ידע של השוק (ובעיקר צרכנים שרק נכנסים לתחום) בכדי למכור oculus quest הרבה מעל מחיר השוק ולפעמים אף יותר מעלות של oculus quest 2.

טיפ לאחר הרכישה, נקו היטב את המכשיר. זכרו כי מדובר במשקפת שככל הנראה עברה יותר משימוש חד פעמי. ספוגה בזיעה ובחיידקים אחרים. עברו על המכשיר עם מטלית בייסודיות ואף רצוי עם חומר מחטא (ללא אלכוהול)