1. בחירת תאריך
כנסו לקישור ובחרו ביום ושעה שבו תרצו להתחבר ולחצו על Confirm לאישור.
2. השארת פרטים
ממלאים את הפרטים:
שם
מייל
שם משתמש Virtual Desktop
(חובה! בלי זה לא ניתן יהיה להתחבר לשירות!)
ניתן גם להשאיר טלפון למי שרוצה לקבל תזכורת בSMS.
לסיום לוחצים על הכפתור Schedule Event.
1. אפליקציה
רוכשים ומתקינים את האפליקציה Virtual Desktop על הקווסט
(חובה, ללא האפליקציה לא ניתן להתחבר לעמדה)
2. הגדרות
פותחים את האפלקציה Virtual Desktop בקווסט ומשנים\מוודאים את ההגדרות לפי התמונה “הגדרות VD” תחת לשונית Streaming ———–>
לא להתבלבל ולשנות את ההגדרות רק תחת לשונית זו!
(יש לשים לב כי בחירה בקצב רענון גבוה – 120hz יקצר משמעותית את זמן השימוש בסוללה, מומלץ לחבר סוללה נוספת למכשיר)
LoginVR אינה נושאת באחריות בהפצת תוכן פיראטי או בצורה שלא הולמת את תנאי השימוש בפלטפורמות Steam\Oculus.
על אחריות כל משתמש להתחבר עם החשבון הפרטי שלו, בכדי שתהיה לו גישה לספריה הפרטית שלו וכדי שיוכל לשחק במשחקים ללא התנגשות בהתקדמות ושמירות של משתמשים אחרים.
בשילוב עם שמירות בענן (נתמך כרגע בSteam בלבד) תוכלו להמשיך מאותה נק’ שהפסקתם, בכל מקום ובכל זמן.
LoginVR אינה נושאת באחריות על משתמשים, על אחריותו של כל משתמש לוודא כי הוא מתנתק מהמשתמש שלו בסיום השימוש.
משחקים שאינם מותקנים מראש על המחשב נדרש להתקין אותם קודם.
התקנת משחקי Oculus\Steam
תחת לשונית Library בחרו במשחק אותו תרצו להתקין והמתינו לסיום ההתקנה, לאחר מכן הוא יופיע תחת לשונית Games בתפריט של Virtual Desktop
FAQ
LoginVR אינם אוספים מידע, בסיום השימוש ישלח לכל משתמש שאלון משוב שאותו נשמח אם תמלאו בכדי להמשיך ולשפר את השירות, לא חובה
שום סיסמא אינה נשמרת על העמדה בברירת מחדל, אך כמובן על אחריות כל משתמש לוודא כי הוא אכן מתנתק מהחשבון בסיום השימוש.
בכדי למנוע מצב כי משתמש אחד חוסם עמדה ליום שלם ומכיוון שרוב המשתמשים לא חוצים את השעתיים שימוש רצוף, כרגע זו ההגבלה שנקבעה. משתמש שרוצה לגשת יותר משעתיים ביום מוזמן לשלוח לנו מייל ל[email protected]
בשלב זה לא מוצע מנוי פרימיום וכמו כן לא קיימת אופציה לספק למשתמש בודד עמדה בזמינות של 24\7.
מינ’ מהירות אינטרנט נדרשת (מהירות הורדה) היא 50mbps ומינ’ העלאה של 5mbps. לחוויה הטובה ביותר מומלץ חיבור מהיר\סיב.
ככל הנראה, מהירות האינטרנט מהצד שלכם אינה מספקת יש לבדוק שאכן מחוברים לרשת המהירה בבית (5g) וכי לא מבוצע שימוש ברשת (הורדות\סטרימינג וכו’).
כמו כן, ניתן לנסות להוריד את הקצב Bitrate בVirtual Desktop למהירות שאותה מקבלים בבדיקה באתר SpeedTest.
במידה ועדיין אין שיפור, ההמלצה הבאה היא לשדרג את האינטרנט בבית.