אז מה זה אומר לכל מי שרכש מכשיר דגם 64GB מאמזון ועדיין באחריות (נכון להיום מ30.12.2020)?
פשוט…..האחריות שלכם יותר אינה קיימת!
אמאזון לא מוכנים לטפל ומפנים למטא. מטא יעשו אותו הדבר במקרה הגרוע (יפנו בחזרה לאמזון כמפיץ המורשה שממנו רכשתם) או במקרה היותר טוב, יבקשו מכם לשלוח את המוצר חזרה אליהם (על חשבונכם) וכמובן שירות ההחלפה שלהם תקף רק למדינות הנתמכות. ומשם, על אחריותכם יהיה לשלוח את המכשיר החדש לארץ דרך מכר, משפחה או חברת שליחויות צד ג' שכמובן מלווה בתשלום מיסים נוסף.
מעבר לכאב הראש, כלל ההוצאות של שילוח חזרה לארה"ב ומשלוח חזרה לארץ + מיסים יכולים בקלות להסתכם ב200$+ לחלופה שאתם זכאים לה בתכלס ללא תשלום במסגרת האחריות של המוצר.
1. במידה ונתקלתם בבעיה עם המשקפת מדגם 64GB ואתם עדיין בתקופת האחריות לפתוח צ'אט מול אמאזון.
2. לבקש שיחה חוזרת אליכם (לא לשכוח לציין כי אתם רוצים שיחה חוזרת לישראל ולכתוב טלפון כולל קידומת +972)
3. סבלנות והרבה ממנה
4. להתעקש על קבלת זיכוי מלא למכשיר מכיוון שזה לא נמכר יותר בתמורה לשליחת המכשיר בחזרה (ברי המזל אף יוכלו לקבל זיכוי מלא בלי לשלוח את המכשיר חזרה, אבל זה כבר תלוי נציג שעליו אתם נופלים
*********************
לאחר כשעה וחצי בטלפון ולאחר שביקשנו לעבור כל פעם ל supervisor אחר,
ה 3 במספר סוף סוף הואיל בטובו לפתוח בקשת החזרה בתמורה לזיכוי.
*******************
לצערנו, למרות שיש מכשיר זהה עם אותו השם, ובאותו המחיר, אמאזון אינם יכולים לבצע את ההחלפה מדגם 64 לדגם 128 מכיוון שמדובר במק"ט אחר.
כרגע קשה לדעת.
אבל במידה ואמזון, יחליטו בדרך לא דרך לבטל את כל המקטים הקיימים של מכשירי 128\256 שכרגע עדיין תחת השם Oculus Quest 2 ויעלו מוצר חדש בשם Meta Quest, כלל המשתמשים שרכשו מאמזון ימצאו את עצמם באותה הבעיה.