בעיה במיקרופון באוקולוס קווסט?

לא שומעים אתכם כשאתם מדברים?

כמה פעמים יצא לכם לחבר את הקווסט עם כבל לינק (רוצים לחבר את הקווסט למחשב?)
להיכנס למשחק שדורש לדבר עם חבריכם לקבוצה (כמו Tower Tag או Pavlov) ולגלות כי המיקרופון לא עובד.

לפעמים הבעיה נפתרת מעצמה לאחר כיבוי והפעלה מחדש של המחשב\קווסט. לפעמים הבעיה יותר “עקשנית” ונדרש לבדוק או לשנות מספר הגדרות בכדי שהמיקרופון יחזור לעבוד.

אז במידה ועכשיו המיקרופון של הקווסט לא עובד בכל זאת מה עושים?

  1. כפי שכבר הוזכר לפני ובכלל צעד חשוב לפני שניגשים לפתור כל בעיה הוא להפעיל מחדש את המכשיר (Restart) – בין אם מדובר במחשב או בקווסט, לאחר שעות רבות של שימוש הזכרון מטמון (Cache Memory) מתמלא, בעיקר בדברים לא נחוצים שנשארו מהפעלת אפליקציות אחרות. הפעלה מחדש של המכשיר מנקה את הזכרון והרבה פעמים פותר לא מעט בעיות שיכולות להיווצר עקב הפעלה ממושכת.

  2. נתקו וחברו מחדש את הכבל לינק – מכיוון שמדובר בחיבור רגיש, הרבה פעמים בעיה יכולה פשוט להיפתר ע”י ניתוק וחיבור מחדש.

  3. בדקו את איכות החיבור בתוכנה של אוקולוס – במידה והפעלה מחדש של המחשב \קווסט לא עזרה, וגם חיבור הכבל מחדש לא עזר, פתחו את התוכנה של אוקולוס ועברו לDevices. במסך זה תקבלו התראה במידה ויש בעיה עם המיקרופון.
במידה ואתם רואים התראה כי המיק' אינו מחובר, כנסו למסך ההגדרות השמע
עברו ל Recording ובדקו כי Headset Microhpone של אוקולוס בEnabled! ומוגדר כברירת מחדל עבור התקן השמע
עברו ל Recording ובדקו כי Headset Microhpone של אוקולוס בEnabled! ומוגדר כברירת מחדל עבור התקן השמע
במידה ואינכם רואים את התקן השמע של אוקולוס כלל בדקו כי מסומן "הצגת התקנים מבוטליםמנותקים".
במידה וההתקן הוא במצב Disable זכרו להעביר אותו לEnable.

בצעו פעולות 1 ו 2 מחדש והמיקרופון יחזור לעבוד 😊.

משחק נעים!