הקווסט שלכם נתקע? לוקח לו זמן לעלות? יש לו כל מיני בעיות שלא היו לא כשהוא היה חדש? נו.. מה חדש בזה?
כמו כל מכשיר אלקטרוני עם הזמן מצטבר בו לא מעט זבל שסתם תופס זכרון. כמו כן לפעמים העדכוני תוכנה שמגיעים למכשיר עושים יותר נזק מתועלת ומורגש כי המכשיר אינו מגיב כפי שהוא הגיב פעם, בהפעלה ראשונית לוקח זמן להתחבר ל WIFI, אפליקציות קורסות ועוד שלל תופעות מוזרות..
מה חברת אוקולוס תציע לכם כשתגידו להם שהקווסט עובד לאט?
ניסיתם לפרמט את המכשיר? את המכשיר ובכך לנקות אותו לחלוטין. לאחר פירמוט המכשיר בודק שוב אם קיימים עדכוני תוכנה ולאחר חיבור מחדש לאפליקציה מתחילים שוב עם מכשיר שהוא כמו חדש.
קיימות 2 דרכים מאוד פשוטות לפרמוט המכשיר:
באמצעות האפליקציה של אוקולוס
באמצעות המכשיר
1. באמצעות האפליקציה של אוקולוס
פרמוט האוקולוס שיחזור לעבוד מהר באמצעות האפליקציה של אוקולוס
פתחו את האפליקציה של אוקולוס
עברו למסך ההגדרות (Settings)
3. התחברו למכשיר
4. לחצו על החץ לפתיחת התפריט הבא ולאחר מכן על הגדרות נוספות (More Settings)
5. בחרו באפשרות של איפוס להגדרות יצרן (Factory Reset)
6. לסיום בחרו באישור
כעת נשאר להמתין כ 5-10 דק’ לסיום התהליך ולאחר מכן המכשיר יציג שוב את קוד ההפעלה הראשוני לצורך חיבור לאפליקציה.
2. באמצעות האוקולוס קווסט עצמו
1. לכבות את המכשיר 2. ללחוץ בו זמנית על כפתור הכיבוי+כפתור ווליום – (מטה) 3. מתוך המשקפת באמצעות הכפתורים של הווליום לנווט לאופציה Factory Reset ולאחר מכן אישור כעת נשאר להמתין כ5-10 דק’ לסיום התהליך ולאחר מכן המכשיר יציג שוב את קוד ההפעלה הראשוני לצורך חיבור לאפליקציה.
דגשים שיש לשים לב אליהם:
1. פירמוט המכשיר אינו “הדרך” לפתרון בעיות. במידה ואתם נתקלים בבעיה אמיתית תמיד מומלץ קודם לפנות לתמיכה של אוקולוס ולהתייעץ עם חברי הקהילה בדיסקורד או בפייסבוק שלנו.
2. פירמוט המכשיר מוחק את כלל הנתונים שאינם נשמרים בענן, כולל שמירות, תוצאות, מידע שנשמר באפליקציית Move ועוד. מכיוון ששמירת נתונים בענן תלויה בכל מפתח, מומלץ לצאת מנק’ הנחה כי הכל ימחק ולכן מומלץ לעשותגיבוי
3. בכל תקלה שחוזרת על עצמה לאחר הפירמוט (קריסה של אפליקציות, ניתוק מהרשת ועוד) מומלץ לפתוח מיד פניה מול התמיכה של אמאזון\אוקולוס לפי המדריך הבא