בית » האוקולוס קווסט נתקע? עובד לאט?
הקווסט שלכם נתקע? לוקח לו זמן לעלות? יש לו כל מיני בעיות שלא היו לא כשהוא היה חדש?
נו.. מה חדש בזה?
כמו כל מכשיר אלקטרוני עם הזמן מצטבר בו לא מעט זבל שסתם תופס זכרון.
כמו כן לפעמים העדכוני תוכנה שמגיעים למכשיר עושים יותר נזק מתועלת ומורגש כי המכשיר אינו מגיב כפי שהוא הגיב פעם, בהפעלה ראשונית לוקח זמן להתחבר ל WIFI, אפליקציות קורסות ועוד שלל תופעות מוזרות..
ניסיתם לפרמט את המכשיר?
את המכשיר ובכך לנקות אותו לחלוטין. לאחר פירמוט המכשיר בודק שוב אם קיימים עדכוני תוכנה ולאחר חיבור מחדש לאפליקציה מתחילים שוב עם מכשיר שהוא כמו חדש.
כעת נשאר להמתין כ 5-10 דק’ לסיום התהליך ולאחר מכן המכשיר יציג שוב את קוד ההפעלה הראשוני לצורך חיבור לאפליקציה.
1. לכבות את המכשיר
2. ללחוץ בו זמנית על כפתור הכיבוי+כפתור ווליום – (מטה)
3. מתוך המשקפת באמצעות הכפתורים של הווליום לנווט לאופציה Factory Reset ולאחר מכן אישור
כעת נשאר להמתין כ5-10 דק’ לסיום התהליך ולאחר מכן המכשיר יציג שוב את קוד ההפעלה הראשוני לצורך חיבור לאפליקציה.
דגשים שיש לשים לב אליהם:
1. פירמוט המכשיר אינו “הדרך” לפתרון בעיות. במידה ואתם נתקלים בבעיה אמיתית תמיד מומלץ קודם לפנות לתמיכה של אוקולוס ולהתייעץ עם חברי הקהילה בדיסקורד או בפייסבוק שלנו.
2. פירמוט המכשיר מוחק את כלל הנתונים שאינם נשמרים בענן, כולל שמירות, תוצאות, מידע שנשמר באפליקציית Move ועוד. מכיוון ששמירת נתונים בענן תלויה בכל מפתח, מומלץ לצאת מנק’ הנחה כי הכל ימחק ולכן מומלץ לעשות גיבוי
3. בכל תקלה שחוזרת על עצמה לאחר הפירמוט (קריסה של אפליקציות, ניתוק מהרשת ועוד) מומלץ לפתוח מיד פניה מול התמיכה של אמאזון\אוקולוס לפי המדריך הבא