רובנו המוחלט רוכש את משקפי ה-VR מאמזון
ואחת השאלות שיותר מטרידות אותנו כצרכנים היא כיצד לממש אחריות במקרה של בעיה.
אז כדי לענות על שאלה נעשה קודם סדר בנושא.
כלל משקפי ה- Oculus quest מגובים בשנה אחריות ממועד הגעת המוצר אליכם. האחריות מכסה כל סוג של שבר או נזק למכשיר ו\או אביזרים נלווים כגון רצועה, כבל או שלטים שלא נגרם משימוש סביר ובלאי טבעי.
כלומר? המכשיר מתחמם יתר על המידה? המאוורר תקול? הרצועה נשברה? השלט לא תקין?
אתם זכאים להחלפה במסגרת האחריות על המכשיר.
חשוב לציין כי האחריות תקפה למכשירים שנרכשו דרך משווקים מורשים בלבד כלומר authorized retailers (אמאזון ביניהם) ולא במכולת אלק' של מושיקו.
ולמי שרכש לא דרך משווק מורשה. האחריות אינה רלוונטית וכדאי ואף רצוי לבדוק מול האתר\חנות ממנה רכשתם כיצד ניתן לממש אחריות במקרה של תקלה או שבר.
למי לפנות כשמשקפת המציאות מדומה לא עובדת?
ברוב המוחלט של המקרים, יש לפנות ישירות לחנות ממנה נרכש המוצר, בליווי מס' רכישה\חשבונית, שם ותאריך.
במידה ורכשתם ישירות דרך האתר של אוקולוס, פתחו פניה דרך האתר, ועבדו עם נציג השירות עד להגעה לפתרון: Oсulus Warranty יש לשים לב כי מכיוון שאין שירות רשמי בארץ, סביר כי תדרשו לספק כתובת בארה"ב לצורך מימוש האחריות (מכר\משפחה), שאליו ישלח המוצר החלופי.
במידה והמוצר נרכש דרך אמאזון, ניתן לשלוח להם מייל ישירות דרך הקישור הבא: Amazon Warranty
בחרו בכפתור Something Else
בחרו ב Placing an Order ולאחר מכן בProduct Information.
במידה וביצעתם את הפעולות האחרונות בהצלחה יופיעו לכם על המסך דרכים ליצירת קשר: אימייל, טלפון או צ'אט עם נציג שירות.
בחרו באפשרות שרלוונטית אליכם ותתארו את הבעיה בה נתקלתם.
זכרו כי בצד השני של המקלדת יושב אדם אמיתי, שמטפל בעשרות ואף מאות פניות ביום. היו נחמדים, הסבירו את עצמכם היטב, ואל תצפו שיפתרו לכם את הבעיה באותו הרגע.
מניסיון אישי, סובלנות והתמדה מביאים לתוצאות הטובות ביותר. במידה ושלחתם מייל ולא קיבלתם מענה לאחר 48 שעות. נסו שנית.
שירות הלקוחות של אמזון ופייסבוק מציב את הלקוח מעל לכל ובסופו של דבר לכל בעיה ימצא פתרון.
כתבה זו נוגעת להחזרת המשקפת, במידה ורכשתם משחק שהינכם מעוניינים להחזיר, לחצו כאן